Wednesday, September 16, 2009

raya oh raya

Assalamualaikum

hello hello hello, kopi ke milo ke teh ais ke nescafe ?


Raya tinggal 3 hari jea lagi ni, x sabar aku rasa mcm nak lompat lompat everytime aku terdengar lagu raya didendangkan x kira la dekat radio ke, telefon sesiapa ke yang semangat jadikan lagu raya sebagai ringtone, ataupun lagu raya dekat shopping mall dan kedai-kedai makan! Ohh btw, Lyd punya alarm clock gunakan lagu raya ye. Perempuan yang semakin raya nak hampir, semakin hyper jadinya. Dia pown dah beli crocs sebab nak gang dengan aku. Haritu siap gi kelas pakai sama-sama hahaha. Kitorang lah boria zaman moden kat kolej ni ;p

Adik dah balik rumah dah, dia sampai KL petang tadi. Bising kembali rumah ni yang dah lama sunyi. Semua dok sibuk ambil and try baju raya again, saja nak menggedyk didepan cermin. Padahal masa first time beli tu, hanya Allah yang tahu dah berapa banyak kali baju-baju dah diexperimentkan.

Esok sepupu kesayangan aku pulak sampai KL dari Kedah. Aku x sabar nak jumpa and bergossip dengan dia :) Macam-macam nk diupdatekan. Dah laa uncle aku baru beli kereta baru, joli katak habis laa Ika nanti masa cuti.

Nak balik kampung raya ni, mercun and bunga api aku x jumpa pown :( Rasa sedih and hampa jea kalau balik raya x dapat nk main semua tuh.Sebab aku tahu anak-anak buah and sepupu semua mesti excited if ada bunga api. Kalau xde semua tu, ape budak budak tu nak buat malam nanti kat kampung tu ? X kuasa aku nk dengar diorang melalak menangis semua bawah satu bumbung yang sama. *tidaaaakkk*.

Xpe masih ada masa nak gi cari benda benda yang sepatutnya. Aku pown still nak kuar dengan Epul later untuk do last minute shopping. Kita tunggu dan lihat jea la ape yang kitorang mampu beli nanti. ;)

No comments: