Thursday, September 10, 2009

semalam 09 09 09

Assalamualaikum everyone, hello hello.

Fuhh harini merupakan hari yang paling x boleh belah sekali sebab aku free the whole day. Kelas cancel, and assignment bertimbun, tapi masih x jumpa ilham untuk mencompletekan kerja2 yang dah diberi yea. Level stress yang luarbiasa, aku tidur lepas berita tadi sampai lah sepulu lebih, masih x dapat2 idea untuk project poster dan flyer kelas Desktop Publishing! Celaka betul. Aku rasa nk give up, dan focus utk finals, tapi tu bukan lah ciri-ciri student yang berkualiti yea ( chewahh coming from me, that is like impossible).

Aku baru berjaya buat satu sketch, and i have 29 more to go ;( Stress kenapa En.Azman suka buat hidup kami merana yea! Xde perasaan kasihan ke raya dah dekat ni. X berhati, tapi masih berperut betul taw! *Benci i*

Aku berbuka tadi makan maggi kari, roti and peanut butter & jelly, dan sebiji epal. Huuu healty eating la konon nye. Now kelaparan -_-' Xtaw kenapa nafsu makan aku mlm ni membuak-buak.

Ohh btw, aku jumpa Fesbuk someone. Aku terkejut, teruja excited pown ada juga. Iya laa memandangkan dia sahabat baik lama aku. Aku add dia dekat FB and send personal message. X berbalas. And aku rasa dia ignore request aku ? *hurm* Aku send another message to him, xtaw laa apa respon yang bakal aku dapat. Mungkin xde respon langsung, seperti biasa apa dia buat dekat aku. Jahat oh =( Apa yang jadi dengan kitorang pun aku xtaw, sebab dia x pernah explain kenapa dia tinggalkan aku tergantung mcm tu jea. Sebab tu aku geram bila sekarang aku cuba nak contact dia and nak set things straight, dia tolak aku jauh-jauh. Bodoh kau jantan. Kau jangan tunggu aku terjumpa kau kat luar sana jea. Kau tu dekat Cyberjaya jea kan, bila-bila aku boleh terserempak. Alamanda ke, Cyber ke, Putrajaya ke, you wait and see.

The bitch is back.


Bye nak tidur.
mwahmwahh!

No comments: