Saturday, September 26, 2009

dumm dumm

Assalamualaikum.

Salam lebaran buat semua warga warga bloggers. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Dah seminggu beraya baru aku sempat nak update blog ku yang x seberapa meriah dah ni. Mcm mana raya anda tahun ni yea ? Bagi yang dah meningkat usia tu, mcm aku ni, semakin lama raya semakin kurang rasa excitednya. Sedih juga sbb dulu everytime malam raya, aku mmg x boleh duduk diam sebab teruja teramat sangat, and pagi esoknya akan siap cepat untuk mendengar takbir raya. Takbir raya aku suka dengar sbb bunyinya tersangat lah cantik :)

Duit raya ? MASIH banyak.. tapi sangat sangat kurang dari tahun lepas lepas. Sedih tapi xpe, adat raya laa yang umur dah tua bangka semua stop dapat duit raya. Yang penting aku makan x ingat dunia balik kampung haritu. Rumah makcik makcik aku masak x boleh belah nye sedap. Tambah buat muka tebal amik 2nd round. Ape aku kisah ? Rumah makcik aku, bukan makcik anda ye.

Final exam dah dekat. Aku nye first paper on 5th October itself rasanya. Study belum lagi ni! Mampus laa.. Xpe kita raya sakan dulu, nanti baru belajar. Hehehehe ;p Sekejap rasanya next sem dah masuk sem 5. Patu tinggal sem 6 and 7 jea, and habis laa diploma program aku nanti. Waaaaaa alangkah bahagia nye hidup.

k lah nak bersiap orang nak datang ni, jumpa dilain hari!
Babai

No comments: