Wednesday, December 3, 2008

selamat pagi malas- ia

malaysia
malaya
malas - ia.

yaaaaa malas , tu laa perkataan paling tepat nak terangkan perasaan aku skrg ni . malas nak pergi kelas.3 hari straight dlm seminggu kelas aku semua ada pagi.x kul 8,mesti kul 9.what the heckk.mengganggu ketenteraman awam btol.pape jea laa.lama jugak x update blog en.been bz lately.BZ LAA SGT,internet connection kat kolej jea yg mcm siput babi.lopek btol maxis broadband.harini dah hari rabu,aku ada kelas sampai 10 mlm kowt.lecturer part-time tu ok laa,cuma dia mcm boring skit..ngantok kaw nye laa dok dlm kelas dia -_-' aku rindu kwn2 aku gegila,lama x jumpa.ingat weekend ni nak lepak,tp masa x mengizinkan..sbb aku esok sampai sabtu akan bz dgn kak in punya wedding lg.hari sabtu ni dia bernikah,and ada family reception,bersanding besar-besaran 20hb nanti,and belah laki pulak the next day,on the 21st.so until then bz laa jugak .tp mcm laa aku tolong buat pape pown,tlg tgk and buat kacau ada laa hehe ;)

cerita baru ? x ada kowt. ohh haha dlm kelas psychology of communication aku,ada budak dcc ni sem berapa ntah , dia mcm pelik2 sikit,so last week was our first class with encik syukran tu la,he asked us to introduce ourselves.so lepas dah ' my name is dhamira' , my name is tu & my name is ni,sampai laa kat budak botak ni . (aku panggil dia BB jea laa,budak botak),time sampai kat dia,encik syukran tanya,what is your name,n jawapan bb ialah ... jeng jeng jeng.. 'err,my name is torres'. pastu encik syukran tanya bb where are you from ? .. 'im from liverpool' . ahahahahahahahaha aku mmg bantai tahan gelak.adoii .. @.@

lupa nak ckp,birthday aziera ain was on the 1st of disember.happy birthday to her :)
and coming up next would be dinie's. 13th . and elin,luqman,wai sekali.semua nye budak2 lopek birthday bulan disember.

No comments: