Thursday, November 27, 2008

updates

hellomoto.

yeahh.siot aku rindu kowt phone motorola aku yg mcm cibai dulu.walaupun bodoh keypad mcm haram,siap kena smash kat dinding,masih ada kat rumah phone tuh,tp x berfungsi dah laa.sekadar hiasan untuk mengingatkan diri tentang kisah silam.CHOHH sikit.apa ntah.aku dah laa tgh period,tambah period pain lg,mmg terbaring atas katil ni seksa sorang2.dah la x ada painkillers,lupa nak beli.harini ada kelas pukul 2 nanti,sampai pukul 5.lecturer dah laa encik azman!tidaaaaaaak~penat2 aku drop intro to pr sem lepas sbb nak lari dr dia,sem ni jumpa lg.taik btol la.lepas hbs kelas,balik hostel aku nak siap2 kemas barang,because ibu akan dtg and pick me up straight lepas balik kerja . dia dah book tickets nak pergi tgk ..twilight. hehe.aku bkn fan pown buku ni,x pnah baca pown.but Ika is one hell of a fan.and memandangkan harini hari last dia spm,dia dah merdeka,woohooo ! lompat katak laa dia.so saja nak bawak dia keluar enjoy,setelah sekian lama asik menghadap buku.nerd.haha.aku ingat lg hari last aku spm dulu,mmg aku buang hbs buku2 aku.tp dulu aku merdeka lebih awal dr kwn2 aku laa,sbb aku drop accounts,and accounts paper last diorang kena amik,so kira time hari aku dah merdeka tuh,aku sorang2 je laa enjoy.hari diorang hbs accounts tu yg diorang merdeka hbs-hbsan.amik gambar conteng sekolah semua x tunggu aku.babi btol.tp tghari tu aku keluar ngan dinie gi celebrate,satu kl kitorang jelajah naik kaki jea,yeahh ! haha . adoii .. sekolah,sekolah..

aku rindu aida ngokngek.dia x ada dari minggu lepas.hari jumaat,sbb balik kg.and aku ada laa dlm seminggu lebih x jumpa dia dah.xpe mlm ni aku balik,kalau sempat lepas hbs tgk movie,kita pi lepak ye ngek.mcm biasa.aku dah lama x layan perangai sengal kau tuhh.ngan cina murtad sekali and adik sekali aku angkut.

No comments: