Wednesday, December 3, 2008

antoo fighter

tghari tadi aku lepak kafe dgn abg2 & kakak2 aku . haha . shy ayoi awin myr and liya.kila xde pulak,tp ada before that aku nampak dia dlm kete dgn ayu,baru balik from kelas kowt.sampai kat kafe borak2,dpt tahu from diorang kila nye laptop kena curi,kuaja btol laa sape yg curi.dah laa tingkat 2 pulak tu,tingkat aku ! aku pulak selalu jea keluar masuk bilik x lock pintu..sian kila.anyways,tadi lepak dgn diorang , diorang cite pasal hantu,kena santau rasuk dan yg sekutu dgnnya.aku dgr jea laa,tapi aku ada la jugak menyampuk sekali dua cite pengalaman yg aku dgr from family members aku sendiri.cuak jugak dengar,haishh.liya pulak mulut celupar kata mlm ni hbs laa semua x boleh tido.ada jugak kang makan penyepak aku ! skrg aku rasa mcm letih plak,nak mandi,tapi mengantuk.jakgy laa lepas bgn tido.kelas mlm ni x pergi rasanye,x larat laa..letih..fizikal and mental.emosi pown letih echewahh poyo jea ;p papehal mmg x larat.nak tido jap. ngee ;D

No comments: