Sunday, October 19, 2008

harini

gempa bumi paling hebat pernah terjadi kat asia ni,dlm mimpi kau jea laa.semalam aku mulakan hari dengan pergi beli nasi lemak dekat pasar tani taman melawati,tempat yg dah lama nak mati aku x jejak kaki,sbb dah nama pown pasar tani,mesti awal pagi kan.aku ni ada rupa org bangun pagi ke ? ayam berkokok 10 kali sebelah telinga pown x tentu bangun ke x.lain laa kau sembelih ayam tuh , goreng,and bagi aku bau,confirm bangun.aku suka makan . hehe ;p beli breakfast bawak balik.pastu ibu bising kata bosan dok rumah,ajak pi beraya mana2.dia nak pergi beraya umah abang dia,uncle aku,ayah chin,tapi dia xtaw jalan.seperti biasa la,ibu buta jalan,except for jalan dekat kl ni.or jalan yg dia tiap2 hari lalu.aku pown bernasib malang dapat 'gift' yg luarbiasa dari ibu ni,that is kitorang x pnah2 ingat jalan tuh walaupun dah berbuih sabun mulut org tunjuk and bagi direction.x apa laa,aku pown kalau drive x suka sorang2.xtaw jalan,ada org kena ikut teman,kira ok laa tuh.so lepas breakfast,aku call ika,hp x angkat,rumah x angkat.aku dah panas kecil laa,tapi x apa.cuba lagi.last dia yg call back.aku taw dia ada tuition,tapi aku jd setan hasut dia xpayah pergi laa.apa guna gi tuition,belajar sendiri lg bagus.hahaha.last2 dia pown agree.so pergi laa raya rumah ayah chin,family aku,cousin2,uncle auntie semua mula sampai one after another.aku yg dah byk kali pergi rumah ayah chin ni,x pnah2 taw yg area dia duduk tuh, Puchong.sengal juga laa.aku pown bgtaw epul aku ada kat rumah uncle aku,kebetulan dia pown baru hbs exam,and nak balik dah.aku ajak dia dtg beraya rumah uncle aku,mula2 aku serious la nak dia dtg,dah alang2 area Puchong jugak,tp mcm lepas tu aku x mengharap sgt laa,aku nak tukar mode main2 plak,tp dia yg serious tanya mcm mana nak dtg,hehe apa lg aku,boboy,and ika pergi amik dia kat giant.sampai2 rumah ayah chin,dia dah segan dah .tp relax jea,family aku x pnah makan org.siapa yg open,mesti boleh fit in dengan family aku instantly.dia makan, minum,amik gambar,borak..aku happy gila dia ada kat situ =) last pukul 6 ptg kitorang semua nak balik dah,epul pulak nak gerak gi shah alam beraya,so kitorang bergerak sekali semua.

konklusinya : epul x ada laa kena buli semalam,dia ok jea .aku xde tinggalkan dia sorang2 terkapai x kenal siapa situ.haha.bkn mcm ada org tuh..

No comments: