Monday, October 20, 2008

last paper

akhirnya final exam habis jugak,yayy merdeka ! merdeka ! merdeka ! tadi pukul 10 tepat aku keluar examination room c203 .sbb aku dah hbs jawab semua,apa aku nak tunggu 45 minit lagi kat situ ?bodoh lah mcm tuh.sebelum gerak ke blok 9 aku singgah kafe jap,jumpa ayoi and shy kat situ.kurang ajar nye ayoi kata aku dah lain.skrg dah pandai make up, bersolek lebih sikit,pakaian pown dah lain.dia perli kata aku dah feminin ?astaghfirullahalazim.kepada semua yg mmg dah lama kenal aku,aku sebelum ni mcm mana?tomboy ke ? buduh btol ayoi.aku dah lama mcm ni ! haha. menyirap skejap jugak laa tadi dia kata mcm tuh.lepas tuh aku terus gerak gi blok civil engineering utk buat exam.lepas habis,aku bangun,keluar,and amik bag aku.aku terus naik kereta,call ting,and gerak balik k.l.lepas tuh aku gi teman ting repeat ujian undang2 dia kat danau kota,boleh pulak gagal.dia bengang,dia buat lagi sekali.dlm sehari habis rm54 dia bayar nak buat ujian tuh.aku buat sekali jea dah lulus,biasa laa orang gempak.hahahaha.ting kau kua gila doh.x apa laa nasib baik yg dia buat the next one tu,lulus.aku tunggu dalam kereta,dah tertido dah pown.tiba2 dgr org ketuk tingkap.dia masuk2 kereta kata lulus! hahh, alhamdulillah. lepas tu kitorang gi restoran d'belanga tapau nasi bawa balik.kat rumah lepak2,rehat2 jap,aku mandi,and td gi mwt,gi pejabat pos,and aku terus hantar ting gi jln F,tmn melawati,sbb dia nak gi lepak dgn juan and awek juan..


* traffic light haha . sengaja disusun , ataupun coincident? kitorang amik gamba dekat depan rumah aku . heheh

________________________


'oh baby youuu,you got what i need ,but you say im just a friend,but,you say im just a friend.. ohh baby youu..lallalala' - mario

tgh dgr lagu ni,haha.best

1 comment:

Acemafia said...

jalan F? jeng jeng jenngg...