Saturday, October 18, 2008

halusinasi

aku ikut ting gi opnhse kawan dia time kerja kat Kirana dulu,nama dia Ted.fuhh.biasa lah.kerja kat butik ternama ni,kalau dah bergaul ngan industri fashion,ngan artis2,xkan terlepas dari kawan dgn maknyah laa,pondan tuh perkataan yg terlalu kasar.xpown boleh guna perkataan 'aww'.ohh tapi bkn semua maknyah,ada juga lembut2.hehe.so tadi laki lembut,and nyah,lagi ramai dari kaum pompuan/wanita.aku ngan ting dah segan sili tersipu-sipu dekat luar.masuk pown pandang lantai jea,amik makanan pown sopan santun.aku yg x pnah2 sopan ni ,tetiba jadi bisu.ok lahh,aku ngan ting dok kat luar jea,memandangkan kat dlm penuh dgn orang.tiba2 later ada 4 org guest ni,nak balik dah,and salah sorang tuh,nampak mcm lelaki straight,yg lain,kau paham2 jea laa.mamat tu pakai baju merah.dia kat tangga pakai kasut,pandang aku,senyum.fuhhhh.aku senyum balik.lepas tu aku tgk2 tmpt lain,xkan laa aku nak pandang dia jea,x malu apa ? then dia dah nak naik tangga, dia pandang and senyum lagi,aku pown senyum jea laa.lepas tu aku dah mcm diam kejap.kejadian tadi tuh betul ke,or halusinasi semata-mata?ada pulak lelaki chomel mcm tuh nak senyum kat aku ?ahahahaha.bodoh.x apa.. senyum jea.hati masih kat syaiful nizam ;p

and kitorang tangkap gambar dengan maknyah ! nak kata lawa,xtaw laa.aku suka baju dia. dia pakai favourite colour aku.

ni laa dia maknyah tuh,hehe.cun ohh baju dia.dia dress up lagi style dr pompuan.mcm sharifah aini hahh








ni aku ngan cina laa,kebosanan kat luar.


No comments: