Thursday, October 30, 2008

pagi

arghhh,aku x cukup tido.smlm balik2 aku dah ngantok nak mampus,tukar baju naik atas katil reply msg syg ngan dinie pown tutup mata,tup tupp aku terlena.sedar2 ibu kejut dah hampir kul 7.aku masuk toilet basuh muka,gosok gigi,tukar baju,n hantar ibu gi ofis.time pergi jam nak mampus. babi btol.time balik nasib ok jea.aku dgn mata sembab nye,rambut bersepah nye,ngan selekehnya,aku pakai laa sunglasses aku,konon nak sorok dr dunia.chewahh.otw balik,dekat sec6,aku singgah beli nasi lemak,aku beli lauk kerang ngan telur goreng,and aku beli karipap.kelaparan dehh.ni masuk2 rumah aku terus on9 kejap,sbb smlm aku nak on9,internet mcm tooooooooooooot buat hal.nak gi makan,lepas makan aku sambung balik.

p/s: kereta ada ngan aku laa seharian ni.this means,boleh merayap laa!hahahaah. >.<

No comments: