Wednesday, October 29, 2008

6.42 pagi

aku terjaga pukul 6 td.sbb ? aku pown x pasti.mungkin sbb tetiba aku rasa x sedap,sakit perot.celaka laa period pain ni,nasib kali ni x sakit teruk mcm biasa.kalau mcm biasa tuh,aku dah terguling atas lantai siap menangis gila2 lg,x tahan sakit dia ohh,azab,azab..aku terjaga dr tido,aku check phone,ada 5 messages.aku baca satu2,ada yg aku reply,ada yg aku x.lepas aku keluar toilet,aku singgah depan laptop jap,check myspace,x ada apa pown,terus aku login blog aku.hehe . agenda harini ? x pasti lg.kemas bilik sikit,kemas rumah,basuh baju.bak kata ibu,jangan tunggu x ada baju lgsg nak pakai baru nak basuh ! fooohh,mulut ibu2 ni mmg dicipta utk ckp benda yg menusuk kalbu betul eh.tu dah kena tepek 100% dah tuh.aku iye kan jea laa.last2 aku basuh baju aku sorang jea,tu pown kena bebel jugak.haha!iye laa aku basuh baju aku laa,wat apa aku basuh baju lain.tgh period2 ni lg laa aku kena berjaga-jaga sikit,kalau time x period pown aku mkn byk,time period appetite besar,so bayangkan laa if aku makan 2 kali ganda dr biasa ! waaaaaaaa. sekelip mata aku boleh jd rupa nutty professor.badan besar,kepala kecil -_-' eeeee ngeri.

ohh p/s: cheyy,ngokngek pown dah ada blog.aku tunggu benda best2 dr kau wehh .

p/s(2) : aida kau bwk kete mak kau en ! kalau kau terer x apa gak . aku report mak kau ni. haha. berani kau..mwt tu byk polis.haishh.xkan nak guna kuasa 'hot' kau,dorang x makan laa.


1 comment:

Anonymous said...

meera..u r so funny..
xsangka sgt2..
suke bace part ur ibu membebel tu..
hahahaha
but meera tlalu low profile kat college..nway,hope 2 see u soon k??
;p