Thursday, October 30, 2008

hari malang

hari ni mmg aku asyik ditimpa kecelakaan jea,apalah nasib aku.lepas satu,satu..first,aku gi lunch ngan ting,aku pakai cincin phat bagi,patu aku buka letak atas meja sbb nak makan.dah balik,siap balik rumah mandi,gi mwt beli brg,hantar ting rumah ayin,nak balik rumah balik,aku tetiba perasan cincin tu x ada kat jari aku ! aku dah cuak gila babi aku tanya ting dia nampak aku amik balik x cincin tuh,dia kata xtaw.aku terus gi kedai makan tu balik tanya pekerja dia,lepas dia tanya semua,tetiba abg tu dtg hulurkan aku cincin tu,fuuuhhh aku hembus nafas panjang.senang hati dapat balik.lepas tu aku ke carrefour plak.cari2 parking,last2 jumpa,aku reverse park,tgh elok dok nak elak tiang2 kat tepi,tetiba aku dgr bunyi tuuppp,aku tgk cermin,shit.aku langgar kereta.aku turun laa dr kereta aku,x gugur jantung aku tgk kereta apa belakang aku.bmw x5.ya allah.aku time tu hanya mampu berdoa dlm hati jea la yg x ada benda serious pown.paling malang sekali tuan kereta tu ada dlm kereta dia.SIAL.dia turun.tgk kereta dia,x ada apa.dia pakcik,x muda,x tua sgt.dia tanya laa,dgn nada yg x marah lgsg,laa x nampak ke kereta,nasib x ada apa,xpe lah.aku dah mintak maaf gegila kat situ.lepas tu aku terus belah naik escalator.mata aku dah berair dah,tgn aku dah menggeletar.fuuhh fuuhhh.aku sampai atas,aku terus tuju atm. sbb papa kata dia br bank in duit dlm acc aku.aku fikir,ok laa,nak menyedapkan hati,aku nak cucuk laa sikit duit,gi beli baju yg aku tgk dgn ibu semalam.sekali aku tgk,balance aku rm20 jea.dah laa x boleh withdraw plak tuh,aku try kuarkan sepuluh ringgit.cibai.lepas tu aku menyirap sgt semua nye mcm celaka,aku round laa sorang2 carrefour tuh.masuk nagoya usha kain,masuk kedai2 tgk baju,gi toilet,and aku duduk atas bangku kat tepi kedai.aku text syg 3 kali,x rep.x apa.aku text dinie.aku bgtaw aku cuak gila.takut.and aku rasa mcm bodoh.dia tolong cool down.lepas tu aku rasa ok sikit,and at last aku amik keputusan nak balik.aku turun carpark,naik kereta,and belah.aku x pergi mana dah,balik terus rumah.

haihh.kalau laa aku ranapkan x5 pakcik tadi.sampai aku anak 5 pown x terbayar agaknye .

2 comments:

Luke Chadwick said...

uhh..wat a day mira.
takpela.luckily everything is fine.
xde apa yang teruk kan?

Farha Ghouse said...

hahaha sumpah kelakar kite bace. kesian awak. haih kalau hilang cincin tuh kite sembelih awak.tapi hari takde laa suwey sangat kan? :)