11 months & still running :)
I love you syg.
Thursday, July 30, 2009
Tuesday, July 28, 2009
pistol oh pistol
Cobaan hari demi hari semakin sukar, tapi akan aku hadapi dengan senyuman yang tersangat lah lebar di muka ku yang chubby ni. Walaupun mencabar keimanan dan kesabaran aku, dan sekali-sekali keadaan berjaya membuat aku melinangkan air mata, tapi x pernah aku putus asa. Itulah dia azam baru aku, nak cuba berubah dan tidak bertindak terburu-buru ;) Aku dah mula nampak hasil titik peluh aku selama beberapa hari ni, dan alhamdulillah semua nya okay. Aku harap benda ni berterusan la, bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam jea. Perubahan dalam sesebuah hubungan memang susah, tapi jika untuk kebaikan kedua belah pihak, apa salahnya kita buat kan? X penat ke bergaduh setiap masa, bertikam lidah, dan mengeluarkan kata-kata kesat (ehhh, wait seminit, manede aku gaduh dgn boyf aku keluar kata-kata kesat!), maksud aku kata-kata yang menyakitkan hati, meninggikan suara, dan juga kurang ajar meletak telefon ikut sukahati seperti dunia ni kau yang punya. Hahaha. Aku yang selalu buat mcm ni, so aku terasa lebih sikit.
Dah pukul 2.30 pagi, and aku x tido lagi. Patut laa aku merepek-repek on the phone tadi. Sian Epul sebab dia yang kena layan kebiulan aku tadi. Xpe bukan selalu dia teman aku berbual tgh malam ni, so ni kira exercise laa untuk dia.
He he he..
Ok laa rasa mmg nak kena paksa tido juga ni, esok nak bangun awal.
Selamat malam Malaysia!
Monday, July 27, 2009
lagu untukmu
Waahh.. kekenyangan. I just had my lunch, Domino's Pizza.. :) Now my tummy is happy as a buzzing bee. Dah tergolek atas lantai depan laptop mcm Abe, my fat cat. Bila-bila dia terbaring, haha you should really see him seating, you know. FAT FAT FAT!
Anyways, nak balik kolej dah malam ni. Noooooo.....! I wish i can just stay home everyday. *hurmph* Tadi aku call boyfriend aku, nak kejut dia. I dont like him sleeping so long, and waking up very late! Dia tido around 12, and x bgn2 lagi dah pukul 1 lebih tadi -_-' Bengang betul aku. Dah aku call byk kali, sekali tetiba fon dia angkat suara perempuan. Aku rasa adik dia kowt. Ke mak dia? Adehh.. suara dia pown mcm annoyed jea sbb aku call byk kali. Aku pelik cemane adik dia boleh angkat fon dia? Dia tido kat depan tv kowt. Ntah. Tapi aku dah mcm segan disitu ok!! Mmg aku xkan call nak kejutkan dia dah lepas ni. Siot jea. ;(
Assignment Ms. Hafida x siap lagi! :( Ape product yg aku nak buat.. *blurr* Grrhh.. BERTUKAR! - haha sape yg tgk cite Jangan Pandang Belakang Congkak mesti tahu ayat tuh. ;p Ok laa nak pi perah otak sebentar.
Anyways, nak balik kolej dah malam ni. Noooooo.....! I wish i can just stay home everyday. *hurmph* Tadi aku call boyfriend aku, nak kejut dia. I dont like him sleeping so long, and waking up very late! Dia tido around 12, and x bgn2 lagi dah pukul 1 lebih tadi -_-' Bengang betul aku. Dah aku call byk kali, sekali tetiba fon dia angkat suara perempuan. Aku rasa adik dia kowt. Ke mak dia? Adehh.. suara dia pown mcm annoyed jea sbb aku call byk kali. Aku pelik cemane adik dia boleh angkat fon dia? Dia tido kat depan tv kowt. Ntah. Tapi aku dah mcm segan disitu ok!! Mmg aku xkan call nak kejutkan dia dah lepas ni. Siot jea. ;(
Assignment Ms. Hafida x siap lagi! :( Ape product yg aku nak buat.. *blurr* Grrhh.. BERTUKAR! - haha sape yg tgk cite Jangan Pandang Belakang Congkak mesti tahu ayat tuh. ;p Ok laa nak pi perah otak sebentar.
Sunday, July 26, 2009
Saturday, July 25, 2009
iris
Aku takut nak meminta, takut dihampakan lagi dan lagi..
Aku takut nak mengharap, sebab aku tahu harapan mmg x ada..
Biar aku sendiri yang tahu, biar aku sendiri yang simpan..
:)
Aku takut nak mengharap, sebab aku tahu harapan mmg x ada..
Biar aku sendiri yang tahu, biar aku sendiri yang simpan..
:)
Friday, July 24, 2009
down under
Dah x larat makan hati sorang2... :(
Tahap kesabaran aku selalu sangat dicabar sampai tahap maksima.
Menangis tahan sedih pun dah xde guna.........
Tahap kesabaran aku selalu sangat dicabar sampai tahap maksima.
Menangis tahan sedih pun dah xde guna.........
Tuesday, July 21, 2009
kosong
Aku xdpt nak nafikan aku bukan la seorang yang baik. Dosa pown cukup banyak pada usia yang muda ni,.Umur aku x sempat mencecah 20, tapi hidup dah terpesong. Selama ni aku x pernah ambil peduli semua yg aku lakukan, tapi sampai tiba saat aku dapati diri aku x lagi mengingati cara2 solat, aku sedar waktu dah tiba untuk aku berubah. Jika x berubah secara sekaligus. aku berdoa aku dapat berubah sedikit demi sedikit.
Aku cari buku panduan solat dalam bilik ibu tapi x jumpa. Aku korek segala kotak yang ada dlm bilik ibu tu, and akhirnya aku jumpa, buku yang aku selalu gunakan waktu kecik dulu. Kini aku dalam proses untuk mula menjalankan ibadat, walaupun x sempurna, aku nak mencuba. Sekurang-kurangnya aku nak tahu diri aku ni x lupakan Tuhan sepenuhnya :(
Ibu selalu kata dia x pernah halang aku nak buat apa, bergaul dan berkawan, and even bercinta. Tapi dlm semua yang kita buat, selalu2 laa ingat Allah, supaya kita x buat perkara2 bodoh. Tapi bila dah terjadinya banyak benda2 yang x diingini, jangan la jadi hamba yang bodoh sombong, tapi cubalah cari kesedaran, dan minta ditunjukkan kebenaran.
Aku cari buku panduan solat dalam bilik ibu tapi x jumpa. Aku korek segala kotak yang ada dlm bilik ibu tu, and akhirnya aku jumpa, buku yang aku selalu gunakan waktu kecik dulu. Kini aku dalam proses untuk mula menjalankan ibadat, walaupun x sempurna, aku nak mencuba. Sekurang-kurangnya aku nak tahu diri aku ni x lupakan Tuhan sepenuhnya :(
Ibu selalu kata dia x pernah halang aku nak buat apa, bergaul dan berkawan, and even bercinta. Tapi dlm semua yang kita buat, selalu2 laa ingat Allah, supaya kita x buat perkara2 bodoh. Tapi bila dah terjadinya banyak benda2 yang x diingini, jangan la jadi hamba yang bodoh sombong, tapi cubalah cari kesedaran, dan minta ditunjukkan kebenaran.
kelibat korupsi
Di kolej pown wujudnya korupsi politik diantara parti-parti pelajar yang bertanding didalam pilihanraya untuk menjadi wakil pelajar. Mcm mana kita nak harapkan politik negara untuk bertanding dengan bersih bila di peringkat sekolah lagi dah mula guna jalan kotor? Aku ketawa sorang2 sambil tgk gelagat rakan2 kolej bertikam lidah. Apalah kesudahan drama pilihanraya ni xkan diketahui sehingga hari Rabu. Jadi korang2 pergi laa mengundi yea. Ingat, pilih yang mana korang nak, x perlu memburukkan satu sama lain.
Monday, July 20, 2009
Sunday, July 19, 2009
loser
I am the worst girlfriend ever.
Aku xboleh nak bawak dia keluar pown even on his birthday.
I thought of celebrating it with him. Tapi tu pown aku x mampu bagi =(
Aku xboleh nak bawak dia keluar pown even on his birthday.
I thought of celebrating it with him. Tapi tu pown aku x mampu bagi =(
Subscribe to:
Posts (Atom)
















