Tuesday, July 28, 2009

pistol oh pistol

Cobaan hari demi hari semakin sukar, tapi akan aku hadapi dengan senyuman yang tersangat lah lebar di muka ku yang chubby ni. Walaupun mencabar keimanan dan kesabaran aku, dan sekali-sekali keadaan berjaya membuat aku melinangkan air mata, tapi x pernah aku putus asa. Itulah dia azam baru aku, nak cuba berubah dan tidak bertindak terburu-buru ;) Aku dah mula nampak hasil titik peluh aku selama beberapa hari ni, dan alhamdulillah semua nya okay. Aku harap benda ni berterusan la, bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam jea. Perubahan dalam sesebuah hubungan memang susah, tapi jika untuk kebaikan kedua belah pihak, apa salahnya kita buat kan? X penat ke bergaduh setiap masa, bertikam lidah, dan mengeluarkan kata-kata kesat (ehhh, wait seminit, manede aku gaduh dgn boyf aku keluar kata-kata kesat!), maksud aku kata-kata yang menyakitkan hati, meninggikan suara, dan juga kurang ajar meletak telefon ikut sukahati seperti dunia ni kau yang punya. Hahaha. Aku yang selalu buat mcm ni, so aku terasa lebih sikit.

Dah pukul 2.30 pagi, and aku x tido lagi. Patut laa aku merepek-repek on the phone tadi. Sian Epul sebab dia yang kena layan kebiulan aku tadi. Xpe bukan selalu dia teman aku berbual tgh malam ni, so ni kira exercise laa untuk dia.

He he he..

Ok laa rasa mmg nak kena paksa tido juga ni, esok nak bangun awal.

Selamat malam Malaysia!

No comments: