Tuesday, August 25, 2009

thinking of you

Uwaaaaaa, pilunya hati beta harini bersahur sendirian sebab dah kena balik ke kolej. Bonda dirumah pown nanti sahur sorang, sebab adinda dapat MC daripada Yang Maha Esa.
Beta pulak baru habis mengemas bilik. Sapu satu bilik yang dah berhabuk setebal seinci. Kipas pown dah kembali laju. Yeahh! Lepas ni nak sahur and mandi, lepas tu study utk esok. Esok ada midterm laa utk Principles of Management =/ Aku x study ape lagi. Ciss! Kelas minggu lepas dah la x pergi, sebab bersama-sama memontengkan diri bersama si Lyd. *weks* Xpe lepas ni aku study. Nak sahur lagi.
Agenda minggu ni? Mcm x beberapa pasti lagi. Birthday seseorang nak dekat, anniversary seseorang pown nak dekat, malam Jumaat mungkin berbuka di hotel ;) Makan besar pertama bulan puasa ni. Chantek lahh.
Aku yang konon nya nak diet bulan puasa ni, especially the first week of puasa, dah berazam xnak sentuh nasi masa berbuka, dah kalah 3 hari straight. First 3 days of ramadhan semua aku makan nasi. Tapi aku bayar balik kat sahur. Time sahur aku sahur tahap kuantiti paling minima laa. HARUS OK!!! Kang aku x muat baju raya nanti ;(
Ok laa, mai mai mai kita study.

No comments: