Monday, August 24, 2009

puas- A

Assalamualaikum ^-^

First and foremost i would like to wish Selamat Berpuasa to all the muslims in the world. Tahun ni jom la kita cuba puasa penuh, better than last year's Ramadhan i hope ;p

My cousin sister just gave birth to a really beautiful baby boy. Bertambah lagi anak buah aku! Everyone, say hye to Ariq Luqman ( gambo xde nanti aku upload la yea). His brothers seem to be super excited to have him in the family, especially Rain. Dia siap bising2 lagi kata nak pegang baby. Last2 Abg Yusran bagi laa can kan, suruh dia duduk sandar atas couch, and letak baby atas lap Rain. Rain sgt chomel masa pegang adik dia ok! Baby tgh menangis dia boleh nak comfort baby to " shhh... shhh... shh." hehehehh. Aku saja kacau dia tanya Rain boleh ke tolong jaga baby kalau bgn malam? Dia kata boleh! Dengan nada yg teramat confident. Tapi dia xtaw rumah dia yg selalunya sepi dan hening tu bakal diisi dengan tangisan bayi seperti enjin kereta rosak tu! Aku tanya pulak habis kalau adik berak, boleh cuci? Langsung dia jawab xmaw, sebab dia kata xnak tangan dia kotor. *hampeh* Dah laa Rain kena tangkap makan mentos dalam tandas. Hahahha, adehh xpe bagi can sebab baru berusia 7 tahun. Ohh dah Luqman was born on first day of Ramadhan by the way. Alhamdulillah

Sekarang tgh cuti sekolah. Eventhough aku x paham apa erti sekolah tu dah ( chewahhhhhhh berlagak padahal br 2 tahun tinggal sekolah), aku paham perasaan teruja kanak-kanak ribena yang dapat cuti walaupun utk 10 hari saja. Heheh.


Oh, baju kurung raya aku dah siap! I love it so much. It fits me perfectly.. and even the tailor herself complimented on the fabric's design, dia kata sweet ;p Tgk laa siapa yg pilih. Ibu kata halaaa tokei, dia ni mmg gila pink. BTOL BTOL BTOL. X sabo nak melaram raya nanti.

p/s: Sekarang mcm dah jarang2 aku update blog. Ilham nak menulis mcm dah semakin kering. Tapi kenapa?!!!! Tensi aku mcm ni. Xpe let me take a break for awhile k, I'll make sure i'll come back with new stuff :)

Babai!
xoxo.

No comments: