Saturday, August 1, 2009

Sabtuday

Assalamualaikum ( cheh terkejut x tiba2 aku buka blog dgn salam?) Xpe laa dah masanya aku mengubah cara pertuturan? hahaha.

Ok tgh kebosanan teramat sangat di rumah, x ada benda nak dilakukan seperti weekend2 lain. Selalunya saya berWANG, tapi kali ini pokai poket berhabuk, sehingga anda2 semua xkan jumpa satu sen pown. - Ok ni tipu jea ada laa beberapa Ringgit Malaysia tapi x cukup untuk nak dibelanjakan untuk memenuhkan hawa nafsu diri yang sentiasa nak shopping ni. Lagi2 sale before nak puasa dan raya. Haihh.

Assignment CCP1 masih belum buat? Asyik ditangguhkan jea padahal Rabu depan dah nak kena submit. How how how! STOP PROCRASTINATING MEERA! wekkk. Tu laa bad habit aku yg x dapat nak di-erase-kan dari zaman kanak2 lagi. *tolong*

Borak dengan ibu tadi sambil makan tengahari. Aku kata nak kereta laa, tapi ibu x mampu nk beli aku kereta, sbb kereta sendiri pown dia xde duit nak beli. Masih menggunakan Kancil kecilnya yang dibeli almost 10 tahun yang lalu. Cuba bayangkan betapa oldskool nya kereta ibu? Dah bermacam-macam bunyi, seperti bunyi break, tayar, steering, mengalahkan kereta Ferrari F1 Michael Shoemaker (ehh bkn pembuat kasut), Schumacker? aku pown xtahu ejaan sebenar beliau.

Xpe abaikan!

Tgh fikir mcm mana nak memperoleh kereta sendiri? Minta papa? yehh tidak. Dah berbulan aku x bercakap dgn papa, xkan semata-mata nakkan sebuah kereta, terus kena berpura-pura nak berbaik dgn dia? No no no..

Xpe laa buat masa sekarang kereta xde lah penting mane, aku masih boleh survive dgn Ferrari ibu. Cuma aku takut if aku guna bawak kesini-sana, keluar dengan Epul ke ambil dia dekat Puchong, on the way balik Ferrari nanti rosak tgh jalan, buat malu pulak. Itu serahkan kepada tuhan je la.

Ika nak balik mnggu depan! yay yayy! Lama dah x berdondang sayang bersama sepupu2 tercinta. Nak ajak diorang tgk wayang cerita G.I Joe! Lagipun Ika balik ni byk kerja yang perlu aku lakukan. Nak kena cheer Ika up angkara dilukakan oleh laki x guna! Kurang ajar betul jantan berambut afro (bukan b ehh love u hehehe) berkaca-mata tuh. Berani kau main kayu tiga dengan adik aku. Kau ingat kau hensem sgt ke? Hishh! Lelaki x guna btol.

Ok laa rasanya nak pergi mandi and bersiap. Malam ini ada wedding along Ayien (si keping kesayangan Ting cina). Apa aku nak pakai? Nampaknye mcm semua baju aku dah x muat gara2 lemak berlebihan. Asyik makan jea. Konon nak diet dan bersenam, tapi aku banyak bersenam sambil memejamkan mata, dengan kata lain tidur laa hahaha. Adehhh!

Misi seterusnya: turunkan berat badan secara mendadak! :)

Babai <3>

No comments: