Thursday, July 16, 2009

14375

Hidup aku berbeza sikit jika nak dibandingkan dengan hidup orang lain. Dulu, aku biasa dapat semua benda yang aku nak. Dimanjakan x ingat dunia, kesalahan dan kesilapan semua aku terlepas dari dihukum. Kena jentik pown x pernah. Sekarang, kehidupan dah berubah. Aku dah x dimanjakan macam dulu, dan mcm2 benda yang aku nak tapi x dapat. Aku banyak ketepikan kehendak aku sendiri untuk orang2 disekeliling. Aku xtahu sampai mane tahap kesabaran aku boleh pergi. Jauh mane hati aku boleh menampung setiap gurisan. Sedalam mane air mata aku boleh isi. Dalam hidup aku banyak buat pengorbanan demi orang yang aku syg. Cuma aku nak tau, berbaloi ke pengorbanan aku ni? Ataupun x dihargai langsung..

"Hadir mu oh kasih, memberi ku harapan,
Kau lah sebaiknya untukku selamanya.. " - Kasih dan percaya - Ruffedge

1 comment:

Aida Rozani said...

lek la sayang.be cool k.apa2 aku ada,just col je aku. ko dial num aku,walaupn ko xingat num aku,ko g la kt contact cari la nama aku.okay.hahah