Tuesday, May 5, 2009

one in a million

Tomok dari kumpulan New Boyz menang the latest season of One In A Million. Aku hairan, dia dah ada band dia sendiri, kenapa nak masuk OIAM? Mungkin dia nak cuba menceburi bidang muzik secara solo pulak kowt. If Tomok menang, kira ramai la jugak kan dia punya fans ? OIAM pilih pemenang through votes juga right? same like Akademi Fantasia. xpe lah, kita tengok jea la apa progres si Tomok ni selepas bergelar juara.

AF pown nak sampai final dah. Aku bukan follow sangat pown, so aku xtaw nak predict sangat siapa yang bakal menang, tapi ibu suka sangat dengan si Hafiz tu. Personally I think he's not bad :) Ada potensi .. hehe..

and lagi satu show aku dengan secara tidak langsungnya follow everyweek is Mentor. Iye laa dah tv kat bilik aku ni dapat tv 1,2,3 dll.. bukan ada Astro. So aku selalu laa jugak follow Mentor. So far aku dengar semua nyanyi pecah jea lagi, but maybe because baru week 1 ni. Kena kasi time untuk protege2 nak panaskan vocal ;p

Merlin kat tv3 dah habis, sekarang dah start Smallville season 6 pulak,ganti Merlin. Lama-lama aku tengok Smallville ni dah merapu laa -_-' Tapi like I said, tu je laa choices yang aku ada utk ditonton kat bilik hostel ni. Aku rasa mcm nak bawak dvd player pown ada jugak, sebab laptop dvd ciplak dia play mcm haram! Laptop aku cerewet jugak laa, haish!

* ohh latest update:
Ada orang tu akhirnya dah bergadis. Setelah sekian lama membujang,last dia dah ada awek skrg. Aku tgk awek dia pown cantik orangnye,and he looks so much in love :)
(aku jadi stalker teruk kejap untuk sementara waktu.hahah...bukan ape,curious jea..)

No comments: