Saturday, November 8, 2008

kena buli lg

aku tido kul 3 smlm,kena kacau bgn kul 7.30 pagi harini.siapa agaknye setan yg kacau aku tido tuh.mmg nak kena ohh.harini orientation utk budak2 november intake,agaknye ramai ke bdk2 baru sem depan ek ? kita tgk jea laa nanti.chehh mcm aku boleh bezakan pulak siapa bdk lama & siapa bdk baru.aku sakit perut lg dehh,baru hbs breakfast nasi lemak kerang & telur goreng,minum pepsi twist pulak tuh.mmg aa sakit perut en.dah nak dekat seminggu aku download onetreehill & gossip girl episode 9,tp sampai laa ni x hbs2 download lg,sumpah aku menyirap jerr. ohh yeah haritu aku tgk 90210,best jugak laa,tp mcm kacau sikit aa time aku tgk tu aku kat umah cousin aku,so x concentrate sgt.nak follow ohh,best cerita dia ehehe ;) apa agenda hari sabtu yg menyangapkan ni ?i.dont.know. sesiapa yg rasa ada plan best wehh tolong laa bosan gila ni. SOS.

No comments: