Tuesday, November 11, 2008

bila dah x ada kerja..

aku cari laa kerja lain nak buat.haha.aku amik gambar ni sebelum naik kereta nak kuar rumah amik aida & cika.sweet x sweet siput babi 2 ekor ni ? aku tepk laa,dah berapa kurun diorang tunggu nak bertemu,akhirnya kesampaian jugak hajat diorang nak make love,lepas gian.apa laa nasib jadi makhluk yg lembab seperti siput ni ? perlu byk bersabar ! semua org dah maju kedepan,diorang masih ketinggalan di belakang.x apa sabar tu separuh drpd iman,aku harap sabar tu juga separuh drpd siput,sbb kalau x,siput2 di serata dunia akan jd x penyabar .. ok aku dah merepek.smlm lepak dgn cika & aida dekat dv.aida makan laksa,cika mkn kuey teow,aku telan burger wooo sedap..lepas tu kitorang dah sangap.aida ajak jalan2,dia balik amik slr dia and kitorang gi dataran merdeka.nampaknye aku lately ni kerap pulak asyik ke situ jea.x apa laa best ohh aku suka dok situ.smlm pergi pown aku had fun.kitorang amik2 gambar mcm 3 pompuan gila x ada rumah .haha.kurang asam pulak tu ada mamat2 busuk kacau panggil2 kitorang artis.kurang asam perli.sbb kitorang bkn artis laa kitorang buat kerja gila hehehe.lepas dah rasa mcm dah cukup berfoto shoot sini sana,kitorang pown balik laa.aku hantar cika dulu n then hantar aida.best laa lepak ngan korang ok.walaupun dah lama and jarang gila lepak dgn cika,aku mengaku aku rindu laa.ni 3 org jea,kalau ramai2 mcm dulu kan lg seronok :)



muka ketat mcm nak pukul org jea.ni dia sifu dgn anak murid.



kitorang 3 .

aida.cika.aku

No comments: