Saturday, September 5, 2009

You remind me of a girl

Assalamualaikum everyone.

Wow, tanpa disangkakan dah 2 minggu berpuasa, alhamdulillah so far xde aku ponteng puasa sebab saja2, except for that time of the month, dah nak habis dah pown, and boleh la sambung berpuasa ASAP! bukan asap kereta yea, tapi as soon as possible.

Highlight of the moment is my 1 year anniversary. Dah 12 bulan bersama merempuhi pelbagai cabaran yang x diundang, menepis segala yang x diingini bersama, dah kitorang berpacaran selama setahun on August 29th :) Love you, syg.

Wohh, aku baru jea sampai rumah ni sebenarnya. Harini keluar dengan 2 gadis yang dah lama aku x spend time with, lebih2 lagi Cika sifu aku yang termasyhur. Kitorang lepak kat Pavilion, g makan kat Carl's Jr. Aku dengan Aida melantak burger sorang satu -_-' Nampak gayanya plan nak kurus aku akan tergendala lah mcm ni. CIS! Afterthat kitorang pusing tgk barang, and ended up watching Dance Flick. Bapak bodoh and quite disgusting, but REALLY FUNNY. You should go watch it, just for laughs.

Anyways, i bought my Crocs already! :) Sungguh happy x terkata. Warna hitam chomel2. Hehe.. Mengantok lah. Nak tidur dulu.

Selamat malam sayangs.
xoxo!

No comments: