Friday, August 14, 2009

snuggle lumps

Selamat petang everyone :)

*haih*

Lately ni asyik hujan jea kan? Sangat kontra dengan cuaca yang sangat panas selama ni. Tapi walaupun hujan, rasa bahang kepanasan masih boleh dirasai. Aku dekat kolej mesti ada masalah nak tidur setiap malam. Dah laa aku jadi hidangan malam nyamuk, lepas tu pencuci mulut pun aku jugak -_-' . Darah aku manis agaknye. Aku tahu aku sweet ;p

Aku dah officially pokai now. Duit dalam bank tinggal RM70++ jea aku rasa. Nak duit kena laa tunggu akhir bulan @.@ Sampai tadi nak beli kasut yg teramatnya cool dekat KLCC pown x tercapai. ;(

Tapi tadi sempat tgk movie cerita "Aliens in The Attic". Hahahaha cerita dia sumpah comel jea x) Sesiapa yang teringin nak tgk cerita budak2 just for laughs, patut pi tgk cerita ni yea.

Ok la , nak sambung tengok SlamDunk. Hati tengah sakit layan boyfriend yang tahap sensitif kurang daripada paras normal ni. X pernah langsung nak fikir aku. ;(

babai.

No comments: