Monday, August 10, 2009

Sakuragi - kun

Hello laa beautiful people. Dhamira disini melaporkan diri. he he he ;p For a start, aku nak cerita yg aku dah letih tgk anime SlamDunk on9. Saja jea nak tgk balik, dulu2 dah tgk dengan adik, tapi sbb ada termiss afew juga laa episodes, including the last episode i think, so mari lah kite menonton semula yea.

And aku x pasal2 happy, sebab operasi lepas geram 'kepala otak' dah berjaya! Padan muka kau, mengada-ngada sgt dengan laki aku. Laki aku pown satu, dengan aku dia pandai kurang ajar ckp kasar, meh sini aku nak tgk dia kurang ajar dengan perempuan lain. Amik dia. Padan muka bunga tu.

HAHAHAHHAHAH.

Terus nak merajuk kau. Konon je. Menyampah aku! *hurmmph*

Adik balik cuti seminggu! MRSM Alor Gajah tutup dikuarantin sebab demam H1N1. *.* Aku yang duduk serumah dengan adik ni mcm mana dehh.... Harap-harap xde ape laa.

heee.. Ok2 bye sambung tgk SD! will blog later.

xoxo.

No comments: