Monday, August 3, 2009

lalola

Wahhhh, new couch has just been delivered, although cuak juga sbb orang yang hantar tu 3 org lelaki India. Tapi lepas diorang belah jea, aku rasa relieved teramat-sangat. X perlu lah aku telefon 911 untuk bantuan talian hayat.

Kerusi ibu beli tu simple dan sangat la cute, heheehe i like ;) Ibu nak beli lagi satu, harap2 ibu beli cepat before raya kalau boleh. Nanti cantik laa living hall. Bilik aku pown dalam proses nak re-organize. Terasa seperti nak cat balik dinding satu yang bewarna biru tu, sbb sesungguhnya cacat. Tapi yang menbantutkan plan aku nak cat dinding is semua kesan2 double-sided tape aku kat dinding tu. EEEERGHH buruk! Mcm mane nak remove? Haruskah dicungkil dengan pencungkil gigi, seperti mane dilakukan kepada taik2 gigi? x kowt.. *stress*

Wohh and aku rasa sangat happy sebab assignment CCP1 dah diselesaikan from top to toe. Sekarang tinggal nak buat assignment POM and CR. Tolong, please?

lallalalalala kerja laaaa..

Malam ini ada diskusi bersama groupmate. So sehingga kita berjumpa lagi di rancangan ini pada masa dan hari yang sama minggu depan!

CUT!

No comments: