Thursday, July 9, 2009

ENERGY

Hahaha.. kelakar betul. Dalam proses ingin mencari balik blog link si dia, yang terdapat isi kandungan yang teramat la mencuit hati, dan sweet, aku dengan secara x sengajanya baca separuh daripada old posts aku. Bila aku baca balik, banyak sangat perbezaan yang dah jadi dalam hidup aku dalam beberapa bulan yang lepas ni :)

Contohnya, masa yang diruangkan bersama rakan-rakan dah berkurang dari masa ke semasa, rupa fizikal aku pun dah berubah secara mendadak. Ada orang kata gemuk tanda bahagia, tapi suara hatiku kata tu semua kata-kata nak sejukkan hati aku yang dah panas melecur ni.

Cis!

Gemuk tanda bahagia konon. Gemuk tanda aku kuat makan sekarang, and x boleh control laa derr, apa lagi.

Aku rindu kawan-kawan aku. Eventhough aku tau diorang akan kata aku ni menipu jea, sebab aku x ada effort nak berjumpa dan lepak bila diorang ada di KL bercuti. @.@ Aku bukan menipu, cuma masa x mengizinkan. SORRY ye ;(

Aku rindu adik aku teramat lah sangat. Bila aku balik rumah over the weekends, and aku rasa macam perlukan seseorang untuk berbual malam, aku sedih sebab dia xde. Kalau x selalu mesti kitorang akan lepak berdua, and gelak terkekek-kekek mengumpat, mengutuk, dan bergossip ttg kehidupan yang x seberapa ni. Untuk melepaskan rindu, tadi aku call dia. Dia pown x tido lagi, time tu dah pun pukul 11 lebih. Aku borak lama juga, update adik pasal life aku. Kitorang siap plan nak suruh dia balik next weekend, aku nak pergi tgk HP dengan dia, and lepaks-lepaks. Itu pun kalau sempat, Inshaallah.

Anyways, aku patut siapkan assignment pom ni,tapi aku dah blur teramat sangat, and mengantuk. So aku sambung esok la ye. Aku nak puasa lagi ke x esok ni? Hari esok akan menjadi satu hari yang lain dari lain sebab esok kelas aku sampai 3 sekali. Mesti letih puasa. Xpe jom saksikan betapa hebatnya iman aku hehehe ;p

Goodnight KLIUC, Kajang,Bangi,Alamanda,Wangsa Maju and Taman Melawati. ahaha.
<3

1 comment:

Luke Chadwick said...

jom la double date.
i ok jek.
u ade kn my number.
u set la bila2
huhu.
nk skating suh epul pegang dinding jln slow2 je.
:D