Friday, January 16, 2009

what a day

today started of with me waking up to wake up epul.tapi ntah berapa kali aku call tp x angkat!aku tido balik.and then at 9 bangun and cpt2 siap,sbb ika's coming to pick me up and go to kak in's hse.dekat situ pulak,kitorang bfast,mama et masak cucur pisang,sbb kak in(FYI tgh pregnant skrg ni!!!),dah teringin nak cucur.gedyk gilaaaaa taw.pastu tgk teh ais aku pown dia dah ckp sedap.patu dia sebut pasal pie la,pastu jagung pulak.haha.adoii..preggers.afterthat teman ika tolong danial buat homework dia.


he's so funny.ada satu soalan tuh,tanya nama ibu saya... dia dah " alamakkk susah laa sbb ada 2" (mak btol dia,and mak tiri dia:kak in),so ika suh letak nama kak in laa a.k.a mummy nina dia.ika kata laa ok nama mummy nina wan..nuraina..mcm mana nak eja wan ? abg dgn muka innocent tapi lawak jawab, " ahhh O .N .E laa." bahahahhahahahaha aku dgn ika bantai gelak.x tahan akuuu.lurus btol budak kechik.pastu dah abg dah belah gi skolah,si adik pulak balik.



chomel jea.tapi rebellious.balik sekolah bkn maw mandi!tukar baju jea.org suh mandi,mcm2 alasan dia bg ohh.nampak gayanye rayman bley gang ngan auntie mira dia laa,aku pown malas mandi.haha ;p passssssstuuuu..... ada satu tragedi (haishhh tragedi oktober),tgh aku duduk kat dining table kat bawah,rayman depan aku,mama et atas lantai,kak tuti kat dapur,tiba2 kak in panggil ika suh naik,ika pown naik.kitorang dgr laa suara diorang dr bawah,prak prukk prak tetiba bedentumm bunyi mcm ada accident ahh.aku terus naik ahh lari risau gila pape jd,lg2 kat kak in,dah laa pregnant.patu aku naik tgk ika dah terduduk sandar kat dinding pegang muka dia.kak in lak intai kat pintu toilet,suh aku amik towel dia kat balcony.aku amik cpt2,and tgk2 rupanye ika terlanggar sliding door.hahahaha.mula2 aku mcm cuak ah,muka dia mmg tgh muka sakit gila babi.aku pusing tgk sliding door,perhh mmg crystal clear aah.caya kak tuti cuci sental cermin sampai clear mcm tu sekali doh.sampai ika pown x nampak main redah jea.nasib x pecah jea,x cacat dah muka ika.kak in plak gelak,siot en!kitorang turun,and ika tuam muka dia dgn towel panas.hahah adeh...tragedi..tragedi..

and after lepak2 situ kejap,mama et pown hantar kitorang gi lrt.kitorang gerak kj and tunggu aliq situ.1st place gi was one utama.kitorang main bowling!i sucked like hell.both game aku last.bengong btol.after bowling,kitorang round2,mostly masuk kedai baju.ahh x kisah tarik jea aliq sekali.ahaha.and later we went to ikea to have our dinner.yum yumm sedap ok.kenyang!


our plate of meatballs.

lepas dah mkn,kitorang round ikea,aku beli lampu,and ada laa satu benda gantung ni utk simpan barang.heheh.so conclusion nye,today is one of the best days i've ever had in my life.spending time with 2 of my favourite ppl,although 1 is missing.jaba gi kem pekejadah ntah.xpe im looking forward to raya cina.we're all going to pangkor!!hehe.so till then ppl, chalo !!!

No comments: