Sunday, January 11, 2009

caya x caya?

x lopek pulak en.smlm aku kuar masuk rumah dari siang sampai mlm ntah berapa kali,tapi aku still manage utk habiskan 2 assignment!kelas saiko punya,and kelas office.aku x anta satu assignment Sangeetha hari jumaat tuh.hehe.harini kul 8 aku dah bangun dah,padahal smlm tido lambat!almost 4, 3 something laa..jakgy nak gi melaka,anta barang2 adik.gedyk ohh dia tuh.menghabiskan duit ibu ngan papa jea.tapi bagus jugak,alang2 papa tanya pasal adik,dia tanya aku sekali,so aku jawab jea laa aku tinggal rm70 jea untuk sampai akhir bulan,padahal dlm bank ada rm57 jea.aku tipu laa xnak dia pk aku boros gila bulan ni!aku pown lupa mane gi duit aku sume?and papa pown bg laa duit lg.yayayyy ahahahaha ;p


1 comment:

Aida Rozani said...

ko mmg,suke abis kn duit papa..duhhh..