Saturday, December 27, 2008

surprised visit and unexpected encounter

smlm aku tetiba dpt phone call,i answered the house phone,and it was phat.tapi afterthat tukar org,it was dinie.he asked me to come down and meet him.aku dah laa baru jea balik dari shah alam,baru jea hbs mandi,x pakai baju lgpown.so aku dgn marah2 ni,pakai baju,and turun.sekali tgk dinie ada prob..kitorang lepak kat bwh tepi kete,smpai 3.30 pagi,baru laa aku naik.tapi aku 4.15 baru tido.and then pagi tadi,kuar gi beli breakfast kat nasi lemak J,iman yg turun,aku tunggu dlm kete,tiba2 dr jauh aku nampak satu mamat ni tgk aku and dtg kearah kete aku,terus bukak pintu,and duduk sebelah aku.alan oh !!!and a few seconds later afiq pulak dtg,duk kat belakang.aku happy gilaaaa.baru smlm aku complain dorang balik cuti x lepak ngan aku pown.bengang jeaa.tapi seriously i was happy to see them.so lepak2 dgn diorang jap dlm kete borak2 skejap jea,n then aku halau diorang kuar kete.aku nak balik makan.hehe inshaallah maybe malam ni lepak dgn diorang.yayy ;) rindu dehh ..


alan.meera.afiq

No comments: