Thursday, December 18, 2008

instant nephews

the fake slim shady.hahaha.babi.budak kechik ni handsome sgt.aku geram.ni laa nephew aku,rayman/adik.sape nk ngorat,meh sini auntie dia interview dulu.



ni plak,daniel/abang.dia ni pak lawak sikit.suka posing mcm statue of liberty.-_-' aku pown x paham kenapa dia teruja sgt.dia kata dia suka pose pegang obor tuh.okay laa..aku pown x mampu nak kata apa dah selain meng-iya-kan aje apa dia ckp tuh.haha ;p

auntie yg sakai .


auntie ika and rayman.ada ke adik aku ckp ray mcm frodo baggins dlm gambar ni.


**************

harini aku dgn ika bwk budak2 ni gi jalan kat petrosains klcc,sbb diorang dah complain bosan duduk rumah.so kitorang gi petrosains,jaba,asma,and amir ikut sekali.rayman dah excited laa sbb uncle amir dia ada.hyper nak mampus budak2 ni,for a second there aku dah complain xmaw anak dah besar nanti,hahaha.jalan dlm petrosains tu mmg letih hbs arh.rasa nk tercabut kaki.nak kejar budak2 ni lagi.ingat senang ??? budak2 lari laju!aku gemuk,mmg semput lah.dah laa time nak lunch.ya allah foodcourt ramai nk mampus.so kitorang beli mcd and picnic kat depan fountain jea.panas pulak tuh,berteduh bwh pokok,bersila atas lantai,and bantai makan.yeahh!but overall we had fun. =) ohh.and bak kata abang ' ehh pretosains bunyi mcm potatosains aje'. haissshh.ada2 jeaa budak ni merepek dlm kepala dia.

1 comment:

[rennylyleanna ♫♪] said...

alamak, why so cute lah your nephews? *cubitcubit * :D