Sunday, November 2, 2008

selamat pagi

wangsa maju,
taman melawati,
dan malaysia !

aku bangun harini pukul 5.45 pagi,kena kejut dgn ibu.mmg aku heart-attack kejap pagi td,sbb tgh syiok tido kan.lepas tu aku mcm mamai2 kejap,and bangun siap2,nak kena hantar ibu gi lrt,dia ada event treasure hunt,mcm biasa,dgn kwn2 ofis dia.rajin gila ibu aku masuk benda alah ni.sbb otak dia creative and pandai,dia suka solve2 benda.nak harapkan aku ? aku tido boleh lah.lepas dah hantar ibu,aku terus balik.malas2 kejap,tgk tv,patu perut aku start menyanyi.mula2 lagu soul rnb jea,slow,lepas tu tukar jd jazz,hiphop,rancak sikit,and terus jd rock !aku terus keluar gi cr nasi lemak.lebai malang betul,wangsa maju x ada org jual nasi lemak ! aku panas.aku fed-up aku terus gi beli nasi lemak J.on the way balik,aku singgah kedai runcit beli milo dgn chocolate snickers.hehe yayy skrg perut dah gumbira.rock concert sold out.aku dah mcm ular sawa.aku text syg suruh bangun,x ada respon pown.tido mcm kayu.nak call takut kacau pulak dia tido skejap jea.sian dia.x apa laa,biar dia bangun sendiri.jangan bangun lambat sudah.nak keluar ! ;))

orait,aku nak mandi.and cr benda2 nak dibuat sementara tunggu hari berlalu.
bosan dehh.

No comments: