Thursday, November 6, 2008

peter petrelli

hoih.aku stress sakit kepala otak aku.anak jiran aku yg mana satu dok menangis melalak dari tadi sampai bingit telinga aku mendengar ni.hang nak pi teriak,boleh dak pi teriak hat celah tersorok sikit,jangan nak ganggu ketenteraman awam,ESPECIALLY MINE !.grrrh.dah laa aku sakit perut 2-3 kali keluar masuk toilet(ooops,malu nye haha ).harini hari khamis,6 november,heroes premier season 3 woot woot.ibu yg paling looking forward,sbb dia fanatik.aku hanya ikut mcm2 tu jea sbb x berminat sgt,harap maaf.ya ampun,budak kecik td dah hbs menangis,kucing aku pulak dok buat orkestra,meow sana sini.arghhhh.Abe laa ni,ntah apa dia nak cerita tu agaknya.dia nampak awek cun a.k.a kucing betina lalu kat bwh kowt.dia mengintai dari balcony,huahuahuahau.gatal punya kucing.sama mcm tuan dia ke ? x ahh tuan dia x gatal,tolong sikit !

No comments: