Saturday, November 15, 2008

hari hari cari pasal

highlights di hari jumaat :

result exam .

& adik aku sampai kl !


result exam :
yeah smlm ting tido umah aku.pagi tadi bgn awal siap2 kitorang gerak gi kolej.aku neves nak amik result sbb aku takut kantoi.tunggu punya tunggu last2 dpt tgk result aku mcm hampeh.satu A- satu lg B.dah amik 2 subject pown x boleh dpt both A aku menyirap laa jugak.lepas dah balik dr kolej,kitorang 2 gi jusco aku nak bayar fon bill,dah kena bar sbb exceed credit limit rm100.huhu aku pown gi laa bayar,and round2 jap dgn ting.tgk2 bra.haha..celaka btol bra dkat jusco chantek2,tp time aku x ada duit laa br ada chantek.menyirap utk kali kedua dlm satu hari.lepas tu kitorang pown nak gerak aa lunch kat d'belanga.dah on the way ni,aida suruh call.mcm datin suruh org call2 plak.tp disebabkan kitorang ni kawan2 yg baik hati lg mulia,call lah.rupanya dia tgh tension sbb laki dia x balik utk 2 minggu walaupun uitm dah start cuti.dia rindu kashfi.aku paham perasaan dia .sian ngokngek aku muka basi jea :) kita 3 gi lunch,dah siap lepas tuh,teman aida gunting rambut kat hairworks salon depan d'belanga tuh.ni first time agaknya aida berambut pendek.ke pernah before this?aku xtaw laa tp selama aku kwn dgn dia,ni first time aku tgk dia dgn rambut pendek.dah hbs gunting rambut,kitorang gi carrefour nak beli kaler rambut aida sbb dia nak dye rambut.aku sbg sahabat yg concern pasal kwn,aku nak laa cheer kan aida.aku bg dia drive kete aku dr kedai rambut tu sampai ke carrfour.memandangkan dia dah pegang lesen P(muka lesen P kami mmg muka mintak penampar,kaki,dan seangkatan dgnnya.walaupun chomel.hahahah).ya allah,hanya tuhan jea taw betapa sabar nye aku dgn ting dgn cara panduan cik aida rozani.badan keras mcm kayu,tp aku support kau 100% doh.aku taw satu hari nanti kau akan jd drifter gak,leh kita ujikaji sama2 atas jalan nanti .dr carrefour nak balik rumah pown aku kasi dia drive,sampai laa ke parking lot akhirnya,alhamdulillah we got back home in one piece.aku masih muda,aku nak kawin dulu !!



kat rumah,kitorang dah sangap semua,tuka t-shirt ngan seluar pendek,semua siap2 and gerak swimming pool.kat situ mmg kitorang buat parak and x senonoh lgsg.ting boleh bukak salon plak dekat tangga tepi pool,and kaler rambut aida kat situ.sementara tunggu kaler kering,dia shampoo rambut aku.dah laa dia tonyoh kepala aku mcm cuci kain.keling btol.pastu mandi semua kat shower kat pool tuh.aku pk jakgy mak aku dpt surat aduan jea kang kena halau sbb anak2 dara dia buat kerja gila.hahaha lantak aa wey hidup sekali jea wekk.dah lepas tu last2 aku hantar diorang balik and gi lepak rumah Ika.

adik balik k.l :

kat rumah ika,aku lepak2 dgn ika.rindu ohh..lepas dia hbs spm aku mmg nak lepak kaw2 dgn dia laa..aku lepak rumah dia,pastu sampai tetido.taw2 aku terjaga ika buka pintu,and dgr org jerit2.aku kenal sgt suara tuh.adik akuuuuuuuuuuu ! yayayy.dia peluk ika,n aku peluk dia pulak lepas tuh.rindu dah berapa lama x jumpa ohh..adik kata aku dah gemok.perghh.aku mmg take it seriously oh.aku pown dah rasa bulat semacam.tu menjadi salah satu factor aku badmood harini.aku pk nak extreme diet jea bg kurus kering.tp kering2 x lawa plak.kau ingat aku nk jd mcm kate moss ke ? ply wood jea. hishh.

sampai rumah.adik terus on9 check myspace dia yg dah nk 2 bulan x bukak,aku pulak melekat depan laptop tgk gossip girl & one tree hill.gumbira rasa hati.tp x sgt laa.sbb aku rindu syg gegila ohh.sakit otak aku pk pasal dia memanjang ;(

No comments: