Thursday, November 6, 2008

gambar membawa seribu maksud


ye ke ? aku rasa gambar sebenarnya satu benda yg sgt hipokrit.contohnya gambar kat atas ni yeah.sila lihat,dan observe.aku dgn afiq,time ni couple,dlm gambar nampak mcm happy,bajet akan last lama gila lah.semua tuh dusta jea.kata-kata afiq semua tipuuuuu.haha.beberapa bulan lepas gambar ni rasanya kitorang break.phat pulak(sebelah aku),time ni kawan baik aku,skrg ckp pown dah jarang.dulu sll buat semua sama-sama,skrg nama pown dah lupa agaknya.lisa(rambut pendek),ex afiq.yesss afiq boyfriend aku time tuh.masa aku couple ngan afiq aku dgn lisa x berckp,padahal sebelum tu kitorang agak baik,tp disbbkan laki,jd mcm ni.naik form 4 kitorang baik balik.skrg pown still keep in touch,aiman(garu kepala),time ni aku baik gegila dgn dia.text mesti setiap hari,dia time tuh hidup still tunggang langgang dgn cika.tp dia lah kawan sejati aku time form 3 tuh,selain dr ayie.tp skrg,ada sampai berbulan bulan dah aku x contact dgn dia.padahak myspace ada,msn ada,facebook ada.dinie(still gemok mcm bola time ni),kalau tanya aku balik time tuh,aku xkan sangka yg 2 thn lepas tuh dinie akan jd bestfriend aku,sbb time tuh,dia mmg perangai mcm setan bertanduk x terkira. dia suka buli aku kaw2 gila babi sampai ada sekali aku menangis sbb dinie ngan aqmal buli aku time sejarah,and buat aku kantoi dgn cikgu..aku lupa nama cikgu tuh.and dlm gambar ni,2 thn lepas thn ni phat dgn dinie couple,siapa sangka?phat pulak pnah suka aiman.zainol(sandar kat aiman),x ada apa kowt,cuma hiasan jea dlm gambar ni.tp mulut dia mmg celupar.semua org pown dia suka bahan.so betul x bila aku kata gambar ni satu benda yg hipokrit?dlm gambar semua org nampak gembira,padahal x pown.gambar yg menceritakan drama2 bersiri berlaku dekat tmn melawati.hahaha.bodoh siot.form 3 dulu.

gambar dan isi blog mmg ada kena mengena dengan yg masih hidup , dan karakter2 x diubah nama.kalau ada yg sensitif harap maaf.ni sekadar hiburan nak ingat balik cerita2 bodoh dikala masa2 naif dan bodoh

1 comment:

Farha Ghouse said...
This comment has been removed by the author.