Monday, October 27, 2008

tips bila rasa marah

- tarik nafas panjang2.jalan kehulu-kehilir.

-kurung diri dlm bilik.tutup lampu.duduk atas lantai.dgr bunyi sekeliling.
ni kdg2 dpt tenangkan aku jugak.

- aku selalu dgr lagu . x kisah lagu apa ,rock ke,slow songs ke,hiphop ke,asalkan pasang kuat2,baring,pejam mata,hbs cerita.

- nangis.keluarkan perasaan marah tu dlm bentuk air mata.confirm puas.tapi x cukup lg la.bila dah nangis rasa mcm nak pukul org pulak.

- bila dah terasa nak pukul org,aku mula campak brg.campak jea apa yg aku nampak depan mata.sampai handphone aku pown pernah berkecai aku campak kat dinding.tapi untuk sesiapa yg menghargai brg2 tuh.tips yg ni xpayah ikut la ye.

- jerit.mencarut.ckp sorang2 depan cermin.maki hamun.keluarkan semua.jgn simpan kat dlm.

-cari benda yg boleh distract your mind.gi laa masak ke,sapu sampah ke,jgn buat sampah.tgk tv.gi jln2 makan angin kat luar.

-paling penting sekali laa,marah2 pown,senyum jea.org ckp,kita angguk jea.haha .

No comments: