Monday, October 13, 2008

tentang seseorang

siapakah gerangan orang tuh ? mesti lah aku . dari semua blog aku pnah post,x ada satu pown aku post yg cerita pasal diri aku kan.ok laa.al-kisah nya : nama aku Dhamira binti Abdul Aziz,dilahirkan pada 5 Mac 1990.so umur aku tahun ni 18 tahun . x muda sgt,x tua lg.just the right age i guess ? haha . anak sulung daripada 2 adik-beradik.adik aku Iman binti Abdul Aziz,13 tahun. skrg dia study dkat MRSM Transkrian,Penang.sebelum tuh dia sekolah mwt 2,and sempat sekolah kat smk tmn mwt utk beberapa bulan jea . aku dlu sekolah dkt mwt 1. mwt 1 lg popular dr mwt 2, hahahahaha. (panas x?) tgk laa Aida dgn Ting murid2 hasil mwt 2, sbb tuh diorang lopek. sekolah menengah plak ofcourse smk tmn mwt.ramai org tanya kenapa aku x sekolah menengah kat sec5 wangsa maju jea.(ohh siapa2 yg xtaw tuh,aku tinggal kat sec5,wangsa maju.depan carrefour jea).aku xnak sekolah sec5,sbb dah 6 tahun aku sekolah kat mwt,xkan tetiba nak tinggalkan kowt. kawan2 pown ramai pergi situ,baik aku masuk situ jea.n lagi satu reason aku malas masuk sec5,sbb sec5 gi sekolah kena pakai tudung ! aku ni nak pakai tudung ? mmg harapan.dkat sekolah mwt ni laa aku mula kenal diri sendiri.chewahh poyo jea . kat sekolah ni laa aku kawan dgn budak2 setan gondol bertanduk ..haish x terkira lah tanduk !apa2 hal zaman sekolah menengah kat mwt ni laa aku xkan lupa :) anyways,balik kepada diri aku,aku tinggal ngan ibu,Sharifah Rolan binti Syed Hitam.ahaa.yess.nama atok aku Syed Hitam. and yg ironic nya,nama opah ku pulak Puteh Aisyah.chomel jea nama tok and pah.walaupun nama grandparents aku menjadi bahan jenaka Aqmal setan dan konco2 kat sekolah,aku x kisah pown . nama diorang unik . tp sebenarnya nama tok bkn Hitam pown.nama dia Ismail.tp org2 ramai and org kampung suka panggil dia Hitam,ibu kata mungkin sbb dia gelap hitam.hishh x patut betul kan bagi nama Hitam.so it was just a nickname.tp dah melekat nama tuh.sampai auntie and uncle2 aku kat IC diorang,bin dan binti diorang,letak Syed Hitam.Dah mmg melekat langsung la.Nama papa plak Abdul Aziz bin Ahmad .asal usul parents papa x berapa nak tahu sgt.sbb aku x rapat ngan family pa mcm mana aku rapat dgn family ibu.mesti ada yg tertanya kenapa aku sebut tadi aku tinggal ngan ibu jea.yeahh parents aku bercerai time aku darjah 1 dlu. kecik lg kan . x apa aku dah biasa.hehe.nak taw lg pasal aku mmg satu buku pown xkan hbs nak cerita.(bajet artis pulak.)x ada laa.nanti sambung lg.

=)

No comments: