Sunday, October 26, 2008

hari yg meletihkan

aku xleh tido lena smlm.nak dekat setiap jam terjaga sbb batuk2.aku tido dgn ibu,sbb rasa lonely pulak tetiba smlm.everytime terjaga batuk,ibu bgn bagi air suruh minum.aku batuk sampai laa ke siang.bangun pagi,aku kata aku lapar.ibu suruh siap2 nak gi breakfast.aku ajak ibu breakfast kat nasi lemak J,ajak ting sekali.lepas tuh,ting ikut balik rumah,sbb kitorang nak gi times square jap, ting nak gi photo studio ni amik gambar,dlm 2 jam kowt kitorang kat sana,lepas gerak from ts,kitorang balik siap2,amik aida,and gerak rumah phat.kat rumah phat ramai!seronok juga laa.makan2,aku lapar sgt aku makan nasi himpit,kuah kacang,meehun sup,pedas kaw punya,and air bercawan-cawan.tp yg x boleh kalah gambar yg kitorang amik laa.byk x terkira.haha.dah vain tuh,mmg vain sampai mati la.so bila kitorang dah letih kat rumah phat,nak balik laa ni,hantar cika gi rumah hanan,si aida ngokngek ni ajak aku gi kl pulak.kitorang pown gi laa pavilion,round laaa satu satu tingkat,masuk kedai tu,kedai ni,dia nak beli present utk kashfi anak keling.last2 dia beli kasut.(huishh,aku harap kash x baca blog aku,kalau x kantoi !)dahtu lepas dah beli semua,balik laa.kaki aku rasa nak tercabut.and oh yeahh,aku ngan aida gi pavilion pakai baju raya.mengundang x mengundang !aida ngan baju kurung hot pink nye,aku dgn kebaya nyonya nye.sabar jea laa.ni aku baru sampai rumah.nak rehat2,makan jap,minum,tukar baju, and tgk harry potter jakgy kul 9. yayy ! =)

so sesiapa,jgn kacau laa yea.hehe

No comments: