Saturday, October 25, 2008

di satu malam jumaat yg bosan,

3 gadis,chehh poyo pulakk gadis,3 perempuan yg x ada arah tujuan,plan nak pergi lepak.hehe ok mula dgn aida laa ajak aku lepak awal2 td,aku pown ok jea,sbb last lepak pown hari sabtu lepas,and lgpown aku tgh kesangapan.and at the same time,hazmy a.k.a bang la pown ajak lepak.so text sana,text sini,last2 kitorang semua lepak akala.before aku keluar amik ngokngek and cina,aku tgk one tree hill kejap,baru habis download,habis jea tgk,aku terus mandi,siap2,gerak amik ting and aida la,hazmy lak bwk boy,and cika.semua warga2 ukay perdana.boleh pulak sampai sana satu meja gang2 kash semua,budak2 parak,meja sebelah pulak gang2 budak2 suka market,a.k.a gang2 aiman asnan semua. haha x ada laa.best jea dpt jumpa diorang.gi kl pown mcm gi sekolah,gi nz pown mcm gi sekolah,lepak tgh2 mlm pown mcm gi sekolah,gi celebrate merdeka pown jumpa muka bdk2 ni jugak.x ada pulak muka org lain aku nak jumpa.muka diorang ni jea bersepah sana sini.before diorang balik,semua stopped by our table,borak2 jap.perghh rindu zaman sekolah doh :( chai mengundang gila ngan mulut laser dia td.hehe.idk.inshaallah later in the future boleh buat reunion ke.lepas belah dari akala,kitorang 3 x balik terus.gi ronda2 kotaraya kejap.hehe saja x ada kerja.ni aku baru jea sampai n rumah. dah x larat dah.nak makan ubat pown malas.dah 2 minggu aku batuk teruk,baru mlm ni gi jumpa doktor.doktor kata tekak aku mmg merah teruk, and aku ada fever,baru nak demam,kalau x makan ubat,demam teruk la jawabnye.gila laa.lepas selsema dari raya haritu,demam batuk pulak.korang nak tolong gantikan tempat aku x,tahan rasa perit batuk sampai nak terkeluar anak tekak aku ni ? seksa ! tido mlm x lena lgsg.asyik terjaga jea.celaka btol.

tension. tension.

No comments: