Tuesday, October 14, 2008

aku panas

bkn panas cuaca,aku panas dgn orang ! orang ke ? roommate aku di kolej. siot lah. dah sekali aku dpt taw shirt aku hilang untuk sementara waktu,next time aku balik,ada pulak dekat tmpt sidai baju tuh.padahal aku dah cari mcm bagai before that.satu bilik aku selongkar,tp x ada.malas aku nak suspect dia yg amik.tp kalau dah tetiba aku balik bilik hari lain,ada balik.apa korang rasa? pastu weekend lepas aku balik kolej again,nak gi amik barang kat bilik,ngan ting and aida, siapa lg org2 kuat aku yg sanggup teman aku nak kemana-mana kalau bkn 2 org ni.aku masuk2 bilik,bedsheet aku x ada!!tinggal pillowcase,teddybear semua jea la.tp bedsheet x ada!aku nye darah dah mula mendidih dah,jakgy si Nobita,roommate aku(bkn nama sebenar),kata MJ(bkn nama sebenar),bwk balik cadar aku,sbb dia tertumpahkan air milo.PERGHH.lagi darah aku dah sampai maximum boiling point.cadar tuh aku sayang gila.beli dgn ibu kat carrefour,special jea utk bilik kat hostel tuh.cadar chantek sbb dia kaler pink putih and ada print bras & panties atas cadar tuh.kalau dah kena air milo alamatnya x hilang laa stain tu nanti ! kalau dah baju sekolah aku dulu pown milo x hilang2.aku harap dia basuh betul2 la.paling penting aku harap DIA BAWAK BALIK LAA CADAR TUH,jgn buat harta karun sudah.aku panas btol.hantar aku gi kutub utara pown x tentu boleh buat aku sejuk balik.mungkin kalau hantar dlm keadaan bogel boleh laa beku 1st degree.*haishh*

chill mira,chill .
fooh. fooh. fooh.
breathe in,breathe out.
buang masa jea marah2 pasal benda mcm ni.

=)

3 comments:

Luke Chadwick said...

lucky u x knalkan i dgn roommate u.
eiyuh..mnyampah.

Farha Ghouse said...

fuhh panasssss.

Anonymous said...

meera i think i know sape dier??
tersebar cite dier yg pjg tangan..
sian sgt kat u..
cheer up k??=D