Tuesday, September 23, 2008

Hye everyone,meet Aida,atau dengan lebih manis dikenali sebagai ngokngek . nak lebih manis sedap powerful wonderful,panggilan manja dia jendul .tu dapat dilihat dengan jelas dalam foto di sebelah ini yeah.haha.believe it or not aku ngan Aida ni dulu pernah x sekepala ,time masuk2 sekolah menengah,budak2 baru nak kenal erti remaja, ,baru nak up laa katakan, haha.mmg x sebulu laa. siap kutuk - mengutuk , umpat - mengumpat . ada ke perkataan umpat ?what the fuck ? lalu bersebelahan pown mmg kasi mata siap angkat kening lg. wooo . 'garraanng tapi cute' , haha . naik form 3 boleh pulak sekelas dgn minah ni . duhh . masa tu aku asyik mengeluh jea mengadu nasib yg malang ni . apalah dosa aku masuk satu kelas dgn boyan ni .(haha lek aida ni zaman dolu2).tapi kelakar,lama2 dah kenal dgn dia,dia best kowt ! perangai mmg xde tandingan punya sengal lah . Aida ni laa antara budak plg masuk air aku penah jumpa kowt.patu naik form 4,form 5,n sampai laa skrg.dr semua girlfriends aku , aku plg terkejut Aida diantara yg tinggal by my side.x sangka lgsg.tp i appreciate it.Aida dah buktikan dia sorang sahabat yg x pernah lupakan kawan.always there for me when i need someone,and even when i dont need anyone. mcm Ting plak , aku dah baik dgn dia dr form 1 lagi . baik pown secara x lgsg laa.dia suka menyibuk cari aku pagi2 buta,ajak gi breakfast ! bila lepak dgn Aida n Ting , masalah semua hilang sekejap. digantikan dgn gelak ketawa mcm hantu mengilai sakan di malam hari .kalau lepak mamak tuh , mmg suara kitorang akan kalahkan bunyi dentang-denting periuk dan kuali .especially Ting gelak , yg sememangnya sgt la annoying tahap hanjeng . tapi apakan daya , sbg sahabat2,kita
hanya mampu mendiamkan diri .jujur kata bulan puasa ni walaupun sampai 2-3 mlm straight kitorang lepak mengetuk kuman bersama,x sekali pown lagi gi berbuka together.ehh pernah2.lupa lak pompuan2 ni datang berbuka rumah aku minggu lepas,ronda2 bazaar,n main bunga api . tp xde pown berbuka dekat luar lagi . mcm tahun lepas ;( aku sbnrnya rindu korang dohh . walaupun dah muak aku tgk muka korang almost everyweek aku balik . arrghhh . hahaha . ok . babe . sila laporkan diri weekend ni aku balik , kita lepak last kopek sebelum raya ok .

No comments: